Sayang2 aku..

Tuesday, April 26, 2011

Tanam anggur best taw!!

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia..
wah..dah tngl blog 2 hri tnpa udate..aku xp mna2 pon..
just dok tnam anggur blakang rumah jaa...mntak2 berbuah la kan..


anggur??

sedap x?





wahh..korang ingt aku tnam anggur ka??
hee..xdak la..tanam anggur = penggangur..
ok x??

okeh..skarang aku sudah bgelar penggangur okeh!!
aku bru hbis stdy kelmarin..
skarang ni aku kt rumah saja...
xdak nak wat apa...
korang ada x keja 0?
aku nk kerja weh..helpp...


bye2...
syg semua    :)


7 comments:

Rafidah Farhana said...

mati2 ingatkan tanam anggur=penganggur.
hahaha, nak rasa sikit boleh?
:)

shark said...

rajin2 ler jd blogger tegar..
mn tau rezeki ada kt cni:)

Azariah Kamis said...

rafidah : heee..boleh2..nnti aza pos okeh..

shark: aminn...

alexa yussida said...

ingtkan tanam anggur betol..baru nak pau..hehe


sorry ye baru smpat ziarah..:)

Miss Volvo said...

yeeaaayy bestnyer nyeeer nyerrr orang tu dah habis study!

aizamia3 said...

time niler nak tunjuk bakat jadi blogger tegar, nanti dah keje masa pun jadi terhad.. tak ramai berpeluang bila dah sibuk..

Azariah Kamis said...

alexa: hee..nak ke??

miss volvo:hee..best laaa..

aizamia: huhu...btol la...tp aza ni pmalas laa

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ 2010-2011.ALL RIGHT RESERVED BY AZARIAHKAMIS