Sayang2 aku..

Friday, April 22, 2011

Kahwin muda

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia..

ptg ni aku xtaw nkcitasal apa..just nk wat enrty sal kahwin..
aku nk kawin dah ka?klaw ada jodoh apa salahnya kan..
tp ada ka org maw kt aku nih??isk3..
stdy dah nk hbis..lpas ni nak wat pa ekh?kwin jala..hahah
xdak laa...aku nk keja dlu..pastu smbung stdy lg..ok kan?

kahwin muda ni mcm mana ekh?mksud kahwin muda ni 
org yg brkhwin pada umornya msih muda okeh..mcm 15 thun - 21 thun la bg aku..
klaw bg korang semua xtaw la umor bpa ekh..
exceli bnyk dah membe2 aku yg dah kwin..mcm nk tnya ja kt depa..best ka kahwin awai2 nie?

image dri google:thanks google :)
( tgk..budak2 pon dah berkhwin )

oke..bg aku..aku rsa ada baik n bruknya kahwin awai ni k
:)

baiknya..:

~ Kita dapat elak diri kita dripada zina kan?
~ boleh jaga perhubungan sperti yg di syariatkan islam
~ dpt still dgn org yg tsyg smpai bila2..
~ xpyh kuar date dah..kt rumah pon boleh date apa   :)


buruknya:
~ selalu org ckap, kahwin muda ni slalu gdo2..xmaw la cmtu..
~ sbb gado2 ni sbb xdak ilmu tentang bab2 kahwin nie, xdak pngalaman la ktakan..
~ masalah kewangan 
~ dok rsa muda lagi...so tnggungjwb pon xtlaksana...nak enjoy jaa



oke..aku xtaw nk tlis pa lg dah...huhu
nak kahwin boleh??
isk2...

tlg komen sikit..
:)

bye2...


2 comments:

kambeng.karbonat said...

teringin nk kawen dah ka?

Azariah Kamis said...

nak la..hg kawen ngan aku na??
:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ 2010-2011.ALL RIGHT RESERVED BY AZARIAHKAMIS