Sayang2 aku..

Saturday, April 23, 2011

Luahan perasaan - kalaw meluat jgn baca okeh!!

Assalamualaikum dan..hm..pagi dah kot kan..selamat pagi..
tlg jan baca entry ni kalau xska..aku ckap awal2..ni luahan prasaan aku d pagi hari


aku harap si dia xbca entry aku..

aku suka sgt tgk org bhgia...
aku suka tgk kapel2,yg sdah berkhwin...
suka sgt tgk depa mcm bhgia ja kan..
post kt fb mcm2 la..sya syg awk la..cnta awk sorg laa..
suka laa..jeles pon ada 


huhu..aku xmaw org ckap aku ja dok thegeh2 kt tott.tettt..HAHA
xpala...insyallah..klaw ada jdoh ada la kan 
:)




8 comments:

kambeng.karbonat said...

ehh,aku terbaca la. :P
aku doakan hg ada jodoh dgn tott 2.
insyaAllah.

Azariah Kamis said...

hafeez...
adoi...komen watpa!!!
malu wehh

♥ norlida ♥ said...

hai..datang & follow =)

kambeng.karbonat said...

alang2 dah terbaca.aku komen ja la.haha

Azariah Kamis said...

norlida:okeh..thanks follow aza

hafeez:yala2...
:)

Myra Arshad (: said...

kak azariahh ! saboo je laaahh. insyaallah ada jodoh tak p mana ;)

Cik Cempaka said...

takper...

kalau ada jodoh ada lah tu

Tapi mana tau, jodoh yang lebih baik sedang menanti

Azariah Kamis said...

myra syg : heee...yala syg..
:)

cik cempaka:
insyaallah..
thanks

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ 2010-2011.ALL RIGHT RESERVED BY AZARIAHKAMIS