Sayang2 aku..

Saturday, April 23, 2011

saya nak jadi kawan vespa degil

Assalamualaikum dan salam 1 malaysia
:)

aza nak  jadi kawan vespa degil boleh??
boleh kan3?

okeh..meh ramai2 join vespa degil
syarat2 dia mudah ja..

1-ambik banner yang oldskool ni...
2-vespa degil jenis tak menyusahkan orang..tulis jer saya nak jadi kawan vespa degil... sudah... buat la huraian sikit kata-kata semangat untuk saya ker..nasihat untuk saya ker..kutuk saya pun tak pa...
3-letak banner dekat blog korang(tak letak pun tak pa)
4-tinggalkan link anda di ruangan komen yer..jangan lupa sebarkan..tag seorang rakan 



aku nk ktuk belog vespa degil ni leh dak sbb vespa degil nie sgt2 lahh degil..
HAHA..xdak la..lwak ja..
aza xtaw nk komen pa la...bg kata2 semangat boleh
*MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA..
huhu...
aku harap vespa degil truskan berblogging ni ya..
:)

tag :

4 comments:

azizul said...

thanks sebab sudi join..
1 ja nak pesan jangan selalu lepak tepi bendang..ada pacat

happy blogging

Azariah Kamis said...

eleh...ngn pacat nk tkot watpa..
rmh aza mmg dkat dgn bendang pon
:)

Raja Nakal said...

RN dah follow.. hehhee. slmt berbloging
lawak nakal

Azariah Kamis said...

thanks RN

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ 2010-2011.ALL RIGHT RESERVED BY AZARIAHKAMIS