Sayang2 aku..

Wednesday, April 27, 2011

Montaj Perlis Indera Kayangan

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia..
hari ni aku xupdate apa2 pon kan?
meh sini aku nk cita kt hampa semua..
ritu ada kan sebulum final exam aku dok bsing2 kalut wat final projek kan..

okeh..mmg dah siap pon..tp nk upload xleh plak dlam ni..
sedeh la..xtaw salpa aku nk upload xleh...
okeh kalaw hampa semua nk tgk jugak..p kt fb aku..
aku upload dlam tu..boleh plak kan..
okeh..klik sini
..
kami buat montaj berkenaan ngeri perlis..sapa bukan org perlis??..sila angkt kaki..
kt dlam Montaj tu kami boh semua tntng tempat2 best kt dlam perlis nih...

tgk taw video tu...nnti hampa semua komen taw...
maw dak klaw aku wat entry pasai tempat2 best kt perlis...
hampa semua nk tgk dak tempat2 best kt sini??
klaw hampa semua maw..aku wat okeh

:)

byee..










10 comments:

Freaky said...

perlis memang best... tapi sekarang ni sangat panas.. huhu

Cik Cempaka said...

buat lah, menarik tu

Azariah Kamis said...

freaky:mmg la...musim dia..klaw time hjan..smpai bnjir..

cik cempaka:okeh..nnti aza buat okeh..
:)

Chybee said...

jauh nun perlis tp chybee dh pernah smpi. hehe

Nurul Fadila said...

hari tu aku nak upload pun tak lehh.

Azariah Kamis said...

Chybee:heee...xpa2..jnji smpai dah sini kan..

Dila:huhu..tu lahh...yg aku upload dlam fb tuh..

Aeekawa said...

info menarik.. nak tau gak gua kelam dah buka ? selepas banjir blan 11 hari tu..

Azariah Kamis said...

buka dah kot..
:)

A y e s h a Ramlee said...

rindunya, 8tahun tinggalkan perlis. dulu ayesha belajar dan menetap di kangar, rumah belakang istana.. kenapa bg tahu? SAJA... [istana kot. lupa dah, ke dewan..]

Azariah Kamis said...

ooo..jadi pnah dok sini gak laa...
skarang dok mna?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ 2010-2011.ALL RIGHT RESERVED BY AZARIAHKAMIS