Sayang2 aku..

Saturday, September 29, 2012

tempahan pelamin

Assalamualaikum dan salam sejahtera...


rindu sangat nak menaip di blog ni...tapi xdak idea nak taip apa...
dan entri ni hanya suka2 ja..hehe...

hari tu aza saja ikut en.tunang teman buat pelamin dekat kawan dia. mc xhabis lagi...so...gedik2 la ikut  en.tunang ...boring dok rumah ja...
pelamin yang en.tunang buat ni pengantin nak warna silver + hijau...mmg cantik sangat warna tu...
so...nak tengok x pelamin design sendiri by en.tunang saya... :)

pelamin 



contoh meja makan beradap yang en.tunang buat di tempat kerja dia 





so...apa pendapat korang?

wah2....promote skit kerja en.tunang saya... :)

sesiapa yang nak buat tempahan pon boleh saja( untuk area utara ja )... 
bilik pengantin.meja makan beradap.pelamin.hantaran semua boleh...
kualiti pelamin mengikut bajet masing2..
sapa nak boleh pm fb saya or en.tunang saya..
ok...itu ja untuk malam ni...bye2....

salam..... 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ 2010-2011.ALL RIGHT RESERVED BY AZARIAHKAMIS