Sayang2 aku..

Thursday, September 13, 2012

Sudah TakdirNya

Assalamualaikum dan salam sejahtera


mood nk menaip amat tipis sgt..huhu...
taip pon guna sebelah tgn...amat sedeh sekali..kerana tangan kiri aza patah disebabkan jatuh motosikal dengan abang aza. pada malam isnin aza dengan abang nak pi pasar malam dekat simpang empat abi.tapi nak wat camna kan benda nak jadi.bila turun ja bukit kecik ( guaq )terus tergolek dua-dua beradik nih..haha...
masa tu xsakit lagi tangan.dalam gelap xnampak pon pastu balik rumah ja.tengok2 tangan dah bengkak pelik ja..terus call en.tunang minta tolong bawa ke hospital.

check sebagai pesakit luar dan aza kena xtray tengok2 patah kat atas tangan.huhu...abang lak kena jahit kat dagu di sebabkan luka dalam..so sekarang ini aza just dok rumah ja sebab dapat mc selama 22 hari.dok rumah makan tido.on9..haha
tapi kcian mak sebab aza xleh tolong sangat dengan tangan sebelah ini..


tangan kiri saya :(


mc 22 hari :)


en.tunang...

en.tunang yang banyak tolong waktu aza patah tangan....kan dah kena masak bila datang rumah... :)
* abaikan sudip yg panjang tu..( sudip kenduri ) dan dapur yg selerak tu 


pesanan khidmat masyarakat dari aza : bawa la moto,kereta atau apa2 kenderaan dengan berhati2


bye2...salam 

:)







6 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

bnyakn rest dear... jgn wat bnda brat2 sngt taw...

Azariah Kamis said...

tima kasih :)

Adrys Smileys said...

mkn tdoq na...sian..hahahaha

Azariah Kamis said...

aidil sufri nih nak kena kot....
:P

アヌム said...

moge cpt2 sembuh ye..

Azariah Kamis said...

tima kasih.. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ 2010-2011.ALL RIGHT RESERVED BY AZARIAHKAMIS