Sayang2 aku..

Thursday, September 29, 2011

Rezeki

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia..
malam ni aku xdak nk kongsi pa2 cita dgn hampa semua...just nk share 1 tajuk 'rezeki...alhmdullilah...apa yg aku ada skrang..adalah rzeki dri allah...mgkin rzeki aku xsma dgn org lain..mgkin lmbt lgi kan..tp insyallah...aku akan usahakan untuk senangkan family aku dulu...

ada rg yg lbh ssah dri aku...
kita tidak tahu..sbb semuanya atas kehendakNya...kita hanya mmu berdoa agar ALLAH sentiasa murahkan rezeki untuk kita...

" Ya ALLAH , jadikanlah aku seorg yg pnyabar dan sabar dengan setiap dugaanMu..aminn...

 

marilah kita sama2 berdoa agar kita semua d mrhkan rezeki...amin ya rabbalalamin...

:)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ 2010-2011.ALL RIGHT RESERVED BY AZARIAHKAMIS