Sayang2 aku..

Saturday, June 18, 2011

Nora Elena

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia...

hai semua..amboihh...lama benar aku tgl blog kan...labah2 dah bersawang riang ha...yepiiii
huhu..ok2..xmaw lama2 na...yg sbnarnya...aku bz kerja la....blik kerja mlm...penat trus tido..
tp sblum tido aku layan cita ni ha..




 

sori la...wlawpon dah lapok crita ni...tp aku tetap nk tgk..biar la org nk kta apa pn...haha

cita ni best sgt2...bg 10 bintang okeh!!hampa semua dah tgk ka..ataw aku sorg yg lmbat..haha
alangkah best nya aku klaw dpat suami mcm aaron aziz tu...
n alhmdullilah..aku sudah dapat seorg teman yg mcm tu...doakan aku kekal smpai bila2 okeh semua...
sudah 5 thun aku dgn si dia...mntk2 kekal smpai bila2...

okeh la..bye2 semua...love u alls lahh...

:)

1 comments:

Fasihah Supian said...

ramai nau org gila-gila kan citer nie....aku pun.hehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ 2010-2011.ALL RIGHT RESERVED BY AZARIAHKAMIS