Sayang2 aku..

Wednesday, June 29, 2011

BF or GF..NOT HUSBAND or WIFE ok!!!

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia....
dah lama aku xtls entry kan...huahua2...

malam ni aku curi2 post 1 entry sbb xblh d pndamkan dlam hati..
lama2 aku gila..hahah..xdala..just nk share dgn semua...
n nak mntk pndapat semua org...
PERLU ka mntak kebenaran BF or GF dulu untuk buat ssuatu????

aku rasa xperlu kot...dia bkannya husband or wife hampa pon...
kot la hampa dah kawin..mmg WAJIB pon mintak kebenaran..
ni bkan main nak kta setia la konon kan...
tp kat mak ngan ayah x pulak wat cmtu...apa la....
tp klaw hampa dah selesa cmtu..xpa...GO ON okeh...
bg aku...xperlu kot kan...tgu kawin la dulu...n BF or GF xperlulah nk kngkong ok...
aku tlis ni sbb aku gram!!!
bkan pasal aku...sbb aku nk my BF...kami dua mmg sporting..HAHA...
xksah n xkngkong..just percaya 1 sama lain...btol ark??

ok la...xmaw berleter pnjang2..ada msa aku tlis lain...bye2...

ps : sori entry kali ni bercampur geram!
pss : sori lama sgt xupdate blog
psss : syg semua okeh..

assalamualaikum
:)




1 comments:

Firdaus Life said...

dengan gf dan bf setia pula. bila suami / isteri curang pulak. aiyaa dah terbalek

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ 2010-2011.ALL RIGHT RESERVED BY AZARIAHKAMIS