Sayang2 aku..

Sunday, May 10, 2015

SELAMAT HARI IBU :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

pertama sekali...mungkin sudah lambat untuk buat ucapan ini...
tapi ada aku kisah....hahaha....

pada pendapat aku...setiap hari,masa,jam,minit,saat adalah hari ibu....
jadi kita sepatutnya hargai ibu bapa kita yang selama ini menjaga,mendidik kita menjadi seseorang...
saya sayanglan mak saya yang selama ini bersusah payah menjaga , membesarkan saya...
TERIMA KASIH EMAK...
adik sayang mak dunia dan akhirat...

mak kesayangan saya... :)








tak lupa juga kepada mak mertua aku....
SELAMAT HARI IBU....mak...





kedua-dua kesayangan saya

:)

1 comments:

Unknown said...

aww..manja dengan mak yerr...
hehe
selamat hari ibu kepada semua wanita =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ 2010-2011.ALL RIGHT RESERVED BY AZARIAHKAMIS