Sayang2 aku..

Monday, May 30, 2011

Hang sombong..ada aku kesah?

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia..haish..
dah bersawang aku pnya blog kan..lama bebenor x hupdate nihhh..
pg ni dan sempat kot aku nk update 1 entry kan...
sbb aku masuk kerja pkul 2 stg..huhu

sjak aku kerja kt annakku ni..walaupon bru 1 minggu..bnyk sungguh pngalamn yg aku dpat
customer bermacam2 org yg dtg...bermacam2 ragam yg dtg...
ada yg stngah yg dtg tu kan...husband n wife lah kan..
wife dia dok tgk baju tuk baby dia...

wife : baju ni ok x sayang?
husband : ok..take it.take it..dont worry about the price..


menyampah bebenor aku dgr..alih2..xamik 1 pon barang..
apa jenis org cmtu....aishhh...
geram laaa...tp kerja ni kena bnyk sbarkan....

yg bawak bby aku suka..aku bukan layan mak dia..aku amik baby tu..aku layan bby dia..
lg bestt...haha..amik berkat ktakan...hahah

sapa xgeram kan klaw comel cmni..hahah

ok2..time 2 cook.stg nk p kerja plak...ok.bye2..


ps : sapa yg dgr kerja 0 tu..plez gitaw aku..huhu
pss : dlam usaha tngkatkan kualiti hidup...insyaallah...
psss : love u allls


:)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT @ 2010-2011.ALL RIGHT RESERVED BY AZARIAHKAMIS